Skip to main content

تغییرات

View changes from to


On 30 نوامبر 2023، ساعت 17:35:57 (+0330), Gravatar fallah
  • Moved آشنایی با راه آهن پرسرعت، ۱۳۹۱ from organization شرکت راه آهن ج.ا.ا to organization مرکز توسعه، آموزش و فناوری در راه آهن جمهوری اسلامی ایران


  • Updated description of آشنایی با راه آهن پرسرعت، ۱۳۹۱ from

    راه آهن قد يمي ترين و او لين شيوه حمل و نقل عمومي است و تا قبل از توسعه همه جانبه حمل و نقل جاده اي در او ايل قرن بيستم م يلادي در زمينه حمل و نقل زم يني بار و مسافر بي رقيب بود . بعد از جنگ جها ني دوم با بهبود ز يادي كه در وضع يت توليد اتومبيلها ، احداث اتوبان ها و ارائه سرويس هاي هوايي صورت گرفت ، شيوه هاي ديگر در دسترس تعداد بس يار بيشتري از مردم قرار گرفت و به اين تر تيب سهم را ه آهن در جابجايي مسافر كاهش ز يادي يافت. پس از جنگ جهاني دوم در ژاپن و اروپا توجه زيادي به توسعه و بهبود راه آهن داده شد، در حا لي كه در ايالات متحده آمريكا در حمل و نقل مسافري سياست بر توسعه حمل و نقل هوايي و جاد ه اي و گسترش و تكميل روزافزون شبكه اتوبان ها ي بين ايالتي قرار گرفت . راه آهن مسافري در ايالات متحده آمريكا كمتر رقابتي بوده است ، چون در درجه اول دولت به توسعه حمل و نقل هوايي و جاد ه اي توجه داشته است و د ر درجه دوم اين كشور بسيار پهناور و باچگا لي جمعيتي كم است و در چنين كشورها يي توسعه را ه آهن مسافر ي آنهم از نوع پرسرعت مقرو ن به صرفه نيست
    to
    راه آهن قد یمی ترین و او لین شیوه حمل و نقل عمومی است و تا قبل از توسعه همه جانبه حمل و نقل جاده ای در او ایل قرن بیستم م یلادی در زمینه حمل و نقل زم ینی بار و مسافر بی رقیب بود . بعد از جنگ جها نی دوم با بهبود ز یادی كه در وضع یت تولید اتومبیلها ، احداث اتوبان ها و ارائه سرویس های هوایی صورت گرفت ، شیوه های دیگر در دسترس تعداد بس یار بیشتری از مردم قرار گرفت و به این تر تیب سهم را ه آهن در جابجایی مسافر كاهش ز یادی یافت. پس از جنگ جهانی دوم در ژاپن و اروپا توجه زیادی به توسعه و بهبود راه آهن داده شد، در حا لی كه در ایالات متحده آمریكا در حمل و نقل مسافری سیاست بر توسعه حمل و نقل هوایی و جاد ه ای و گسترش و تكمیل روزافزون شبكه اتوبان ها ی بین ایالتی قرار گرفت . راه آهن مسافری در ایالات متحده آمریكا كمتر رقابتی بوده است ، چون در درجه اول دولت به توسعه حمل و نقل هوایی و جاد ه ای توجه داشته است و د ر درجه دوم این كشور بسیار پهناور و باچگا لی جمعیتی كم است و در چنین كشورها یی توسعه را ه آهن مسافر ی آنهم از نوع پرسرعت مقرو ن به صرفه نیست


  • برچسب‌های زیر را به آشنایی با راه آهن پرسرعت، ۱۳۹۱ افزود


  • نسخه را از آشنایی با راه آهن پرسرعت، ۱۳۹۱ حذف کرد