شما در حال مشاهده نسخه قدیمی این دیتاست هستید.فایل‌های داده ممکن است با متادیتای نسخه قدیمی مطابقت نداشته باشد. نسخه بروز دیتاست را از اینجا ببینید.

بررسی نقاط و مناطق بحرانی در روسازی های بتنی تحت بارهای وارده در سطوح پروازی فرودگاه

با ایجاد درز در روسازی های بتنی جهت کنترل ترک های انقباضی و انبساطی و اجرایی، پیوستگی بین دال ها کاهش می یابد و این پیوستگی توسط میلگردهای دوخت و انتقال تا حد زیادی کنترل می شود. این درزها که نقاط بحرانی در روسازی های بتنی است با اعمال بارهای بهره برداری باعث تغییر شکل دال ها و درنهایت تنش و شکست در روسازی بتنی می شود.

داده و منابع

اطلاعات تکمیلی

فیلد مقدار
آخرین بروزرسانی اکتبر 20, 2023, 22:34 (+0330)
Created ژوئیهٔ 31, 2023, 01:42 (+0430)