بررسی نقاط و مناطق بحرانی در روسازی های بتنی تحت بارهای وارده در سطوح پروازی فرودگاه

با ایجاد درز در روسازی های بتنی جهت کنترل ترک های انقباضی و انبساطی و اجرایی، پیوستگی بین دال ها کاهش می یابد و این پیوستگی توسط میلگردهای دوخت و انتقال تا حد زیادی کنترل می شود. این درزها که نقاط بحرانی در روسازی های بتنی است با اعمال بارهای بهره برداری باعث تغییر شکل دال ها و درنهایت تنش و شکست در روسازی بتنی می شود.

Data and Resources

Additional Info

Field Value
وبسایت سازمان
کارشناس مسئول داده مهیا حاج باقری
سمت کارشناس مسئول داده
تلفن مسئول داده
پست الکترونیکی مسئول داده
آدرس سازمان مسئول داده
شهر ری
استان تهران
Version
شناسه فراداده 00794bad-d79f-45b1-9dae-f75b24a562a8
تاریخ نشر 1399-06-01
تاریخ بازنگری 1399-06-01
وضعیت رکورد اتمام یافته
زبان فارسی
نرخ به روزرسانی به میزان نیاز