شما در حال مشاهده نسخه قدیمی این دیتاست هستید.فایل‌های داده ممکن است با متادیتای نسخه قدیمی مطابقت نداشته باشد. نسخه بروز دیتاست را از اینجا ببینید.

سامانه مدیریت جلسات

وظیفه مدیریت و زمانبندی منابع مورد نیاز برای برگزاری یک جلسه یا دوره آموزشی را برعهده دارد. بررسی تداخل زمانی در استفاده از یک کلاس یا اتاق برای برگزاری دوره آموزشی و یا جلسه ،بررسی افراد شرکت کننده در جلسه یا کلاس، بررسی امکانات مورد نیاز اعم از گنجایش محل برگزاری، وجود ویدئو پروژکتور ، کامپیوتر و اتصال اینترنت از دیگر وظایف این سامانه است.

داده و منابع

اطلاعات تکمیلی

فیلد مقدار
آخرین بروزرسانی فوریهٔ 16, 2025, 09:12 (+0330)
Created ژوئیهٔ 31, 2023, 01:44 (+0430)