You're currently viewing an old version of this dataset. Data files may not match the old version of the metadata. View the current version.

ذائقه رسانه ای مردم ایران

در این طرح نظرسنجی تالش میشود ذائقه رسانه ای ایرانی در ســه محور تولیدات خبری، روایتی و موســیقی مورد بررسی قرار گیرد. تولیدات خبری مبتنی بر اصل اگاهی بخشــی در رســانه ها اســت و برای سنجش این اصل تلاش میشود ژانرهای خبری و وسیله ارتباطی )رســانه ای( کــه مخاطــب بــرای دســتیابی بــه ژانرهــای مدنظــرش از آن اســتفاده میکند کشــف شــود و در ادامه در حوزه تولیدات روایی )یعنی فیلم و سریال( و موسیقی که مبتنی بر اصل سرگرمی در دنیای رسانه ای کنونــی اســت ژانــر مصرفــی مخاطــب ایرانــی در کنــار روش دســتیابی بــه تولیدات بررســی میشــود.

Data and Resources

Additional Info

Field Value
Last Updated اکتبر 21, 2024, 12:42 (+0330)
Created اکتبر 20, 2024, 14:03 (+0330)